نیایش جوننیایش جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

دوستت دارم نیایش

اولین روز برفي

1392/11/15 10:04
نویسنده : مامانی
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ماه مامان. امروز دخترم اولين برف زندگي اش رو دیدچون این جا هر چند سال یه بار برف میاد.یادمه آخرین بار من بپش دانشگاهی بودم و روز امتحان ترم بود رفتم مدرسه ولی امتحان لغو شد برگشتم و کلی برف بازی کردیم(بهمن 86 بود) اما نیایش خانم تا بیدار شد کلی خوشحال شد چون منم به خاطر برف زياد نتونستم برم اداره و زنگ زدم و مرخصی گرفتم و پیشش  بودم و بعد به خاطر برف که اول با تعجب بیرون رو نگاه می کرد بعدش هم از جلوی پنجره کنار نمیرفت جوری که دیدم دستاش یخ شده و توی خونه دستش دستکش گذاشتم.گریه می کرد و فقط میخواست  بره بیرون و برف تماشا کنه منم جرات     نمی کردم ببرمش بیرون چون هوا خیلی سرده و میترسم سرما بخوره.بعدش هم که بابایی که به خاطر کلاس رفته بود تهران و بعد دو روز نیایش باباش رو دید خیلی خوشحال شد و از خوشحالی می دوید و رقص می کرد حیف که بابایی شیفت بود و بعد یه صبحانه و بازی با نیایش رفت سرکار.ما هم که طبق معمول خونه عزیزجون هستیم چون بابایی نبود این دو روزی اینجا بودیم امروز هم که من مرخصی اجباری ام و منم که از خدامه که بیشتر پیش عسلم باشم الان هم دارم با لب تاپ خاله مینویسم و جیگرم خوابیده.چه برف خوشگلی میاد همه جا سفیدپوش شده.خدایا به خاطر تک تک این لحظات شکرت.دخترم میبوسمت و با تو بودن عشقمه.دوستت دارم ماه من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)