نیایش جوننیایش جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

دوستت دارم نیایش

هجده ماهگیت مبارک عزیزم

1392/10/28 8:33
نویسنده : مامانی
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم .دختر ماهم .هجده ماهه شدن رو بهت تبریک میگمtotalgifs.com aniversario gif gif 32.gif

.١٨ ماه گذشت و چه زود و شیرین گذشت.وقتی به روزای اول تولدت فکر میکنم بیشتر به قدرت خدا پی می برم .تو یه دختر ناز کوچولو بودی که به زور چشمات رو باز می کردی اما الان ماشاالله واسه خودت خانمی شدی .حرف میزنی .راه میری .دوست داری غذات رو خودت بخوری.شیطونی میکنی و آتیش میریزی .از عزیز جون واقعا ممنونم که تو رو پیش خودش نگه میداره تا من خیالم راحت باشه توی اداره.هنوز واکسن ١٨ ماهگی رو نزدی.چون امروز پنج شنبه است و فقط دوشنبه ها انجام میدن و باید ٣٠/١٠ روز دوشنبه بریم برای واکسنت.امیدوارم تب نکنی عزیزم. امیدوارم بزرگ بشی و دختر عاقلی باشی و خدا رو به خاطر هدیه دادن تو به من هزاران بار شکر می کنم.دوســــــــتــــــت دارم جـــــونم

totalgifs.com coracoes gif gif coracao18.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)