نیایش جوننیایش جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

دوستت دارم نیایش

بامزه ها

1392/10/26 9:16
نویسنده : مامانی
719 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com cute_love gif gif 91.gif

نیایش خانم خیلی بامزه شده تازه یاد گرفته میگه ...تلام.....  قهقهه.......میگم بگو سلام...میخنده میگه تلام ...تازه سرش رو هم میاره پایین و تکون میده میگه تلام.....نای نای رو هم خیلی دوست داره...بابایی ازش فیلم میگیره و هر وقت نیایش خانم گوشی بابایی رو میبینه میگه نای نای تا بابایی براش پخش کنه فیلم ها رو اون هم ببینه و بخنده...اولین بار دایی جونش عکس بچه ها رو توی لب تابش بهش نشون داد و نیایش عاشق نای نای شد حالا هروقت خونه عزیز جون هست باید اون عکس ها و فیلم نی نی ها رو ببینه تا خاطر جمع بشه...هر وقت هم  خونه خودمونیم گوشی بابایی و نیایش دنبالش...نیشخند ...

دوستت دارم دختر ماهم دلم برات تنگ شده و میدونم بابایی امروز پیشت هست ولی دلتنگی و دلواپسی مادرانه یه چیز دیگه است .... میبوسمت گلمماچ

 24

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله جون
1 بهمن 92 23:40
بله تازه ازشیطونی هاش نگفتی ...اتاق خاله آخرهرروز دیدنیه.به قوله یکی از دوستام اگه یه نگاه ازبالا به خونه بندازی انگار زلزله اومده وهمه چیز ریخته بهم ....قربونش بره خاله که اینقدر شیطونه...مثل بچگی های خودم...اینام تقدیم مامان گلش
مامانی
پاسخ
سلام خاله جون.ممنون که اومدی.خب شما میگفتی من کی خاله میشم.همینه دیگه نمیدونستی زلزله اتاقت هم جزء وظایف نیایشه. این گل ها هم تقدیم خواهر گلم......