نیایش جوننیایش جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

دوستت دارم نیایش

دومین یلدا

1392/10/1 9:02
نویسنده : مامانی
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان.دیشب کلی به نیایش خوش گذشت شام خونه مامان بزرگ مامانی بود با آقاجون و عزیز جون و بقیه(دایی جون و خاله جون و عمو هاو عمه و شوهر عمه و زن عموهای مامانی و بچه هاشون) و بعد از شام هم رفتیم خونه مادرجون .نیایش کلی با شقایق و بعدش با ژینا و ژابیز و توحید بازی کرد. دخملم خیلی انار دوست داره.وقتی دیشب انار رو دید کلی خوشحال شد تا انار رو دون کنم و بهش بدم یکسره می گفت انار ...انار.......پارسال موقع شام که نیایش خانم خواب بود و بعدش هم رفتیم خونه مادرجون بیدار شد کلی گریه می کرد .خب خیلی کوچولو بود .تقریبا شش ماهه....ولی امسال دخترم ماشاءالله بزرگ شده  و کلی بهش خوش گذشت.....قربونت برم کفشدوزکم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حسنا
5 دی 92 19:02
سلام عزیزم ممنون که اومدی وبمون منم شما رو لینک میکنم
متین مامی ایلیا
9 دی 92 14:51
سلام عزیز دلم، ممنونم که بهمون سر زدی خدا دختر نازت و برات حفظ کنه با افتخار لینک شدید
مادر منتظر
9 دی 92 18:05
سلام مامانی مهربون نیایش کوچولو گلم از لینکت ممنونم . بله عزیزم , از امروز شما جزو لینک دوستان ما هستید . ببخش که جواب کامنتت دیر شد , این روزها خیلی نتونستم پای سیستم بشینم و دیر پاسخ دوستانم رو دادم عزیزم . بازم پیش ما بیا , خوشحالم میکنی خانومی .
مادر منتظر
13 دی 92 11:47
خدایا؛ تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم ؛ این ماه را بر تمام شیعیان جهان ، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده ، و در ظهور ارباب و مولای ما ؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما ، و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما ، و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده ، و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما. آمین ربّ العالمین. حلول ماه ربیع الاول مبارک . سلام دوست خوب و نازنینم شنبه روز زایمان منه مهربونم , برای سلامتی فاطمه جونیم و اینکه زایمان راحتی داشته باشم دعا کن عزیزم , اگه بدی از من دیدی حلالم کن دوست خوب و مهربونم . (مشخص شدن تاریخ زایمانم و یک سورپرایز برای دوستانم ) اسم پست جدیدمه گلم .