نیایش جوننیایش جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

دوستت دارم نیایش

دلتنگی

1392/9/12 11:39
نویسنده : مامانی
648 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ماهم.خیلی دوستت دارم.الان اداره ام و دلم برای در آغوش کشیدنت خیلی تنگ شده.هر بچه ای رو که  می بینم دلم برات بیشتر تنگ میشه و بهشون لبخند می زنم تا دلم کمی آروم بشه اما نمی شه....من تو رو می خوام....الان شیرین تر هم شدی ...فقط نه رو یاد گرفتی و بله رو بلد نیستی....قربونت برم هروقت میگم مامان رو دوست داری یا هرکس دیگه رو میگی ...نه.... ما هم میخندیم.....دوستت دارم گلم.....زنگ زدم و از عزیز جون حالت رو پرسیدم...میگفت مشغول بازی هستی...هنوز پشت تلفن صحبت نمی کنی تا با صحبت با تو دلم آروم بشه....از همین جا میبوسمتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
23 دی 92 15:09
عزیزم خیلی سخته من با دوقلوها فعلا نتونستم برم سر کارم هم ناراحتم از بیکار شدنم چون خیلی دوست دارم کارمو هم خوشحال بخاطر اینکه همیشه پیششونم
مامانی
پاسخ
عزیزم قبلا فکر می کردم کارمند بودن خیلی خوبه اما الان از این که تبدیل شدم به ماشین چاپ اسکناس ناراحتم.من مادرم ،دلم میخواد خونه باشم و به دخترم برسم ،به زندگی ام .......اصلا زندگی کنم