نیایش جوننیایش جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

دوستت دارم نیایش

خاطرات این روزها

1393/2/20 12:27
نویسنده : مامانی
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم ماهم.عزیزم 25/1/93 تا28/1/93 یعنی 4 روز تب داشتی و من با به یاد آوردن خاطره تلخ شهریور پارسال که هیچوقت نخواستم بنویسمش با هر تب تو می مردم و زنده میشدم .خدا رو شکر روز 4 حالت بهتر شد و تبت قطع شد و فقط میل به غذا نداشتی که کم کم بهتر شدی.این 4 روز رو مرخصی گرفتم و پیشت بودم .خیلی سخت گذشت ولی خدا رو شکر تو خوب شدی و نگرانی ام تمام شد.

خیلی دلم میخواد امروز هم سریعتر بگذره تا زودتر بیام پیشت و با تو باشم.خیلی با مزه شدی بعضی از کلماتی که یاد گرفتی و من  یادم میاد رو می نویسم تا یادگاری بمونه.

دخترم الان کلمه های مامان ،بابا،عزیز ،آب  رو کامل میگه و اما بقیه:

مه مه :مهمان

ندونم:نمی دونم

دایی: دادا

خاله:آله

آقاجون:آقابابا

گوشت:دوش

الو :ادو(صدایی که تا تلفن زنگ کی خوره می دویی سمتش و گوشی رو بر می داری و میگی :الو)

سلام:تلام

شیر: هم هم

شیر بخورم:هم بخو

رفت:لفت

پاشو:pasho

بشقاب:بشتا

ماشین:هان هان

پول: پو پو (عزیزجون برات قلک خریده و تا کیف مامانی رو می بینی می خوای که بازش کنی و پول بگذاری توی قلکت)

نان: نو نو

آب گفتنت چند تا معنی داره.1-آب خوردن میخوای.2-کثیف کردیو میخوای عوضت کنم البته بینی ات رو میگیری یا می دویی سمت دستشویی و میگی آب.3-دلت میخواد بری آب بازی و دریا که اونم با دستات نشون میدی و مثل آب بازی تکون میدی.

تمام حرف های ما رو متوجه میشی و  هرچی میخوای با حرکات دست و سر تکان دادن به ما می فهمونی.صبح ها با عزیز میری تا مغازه البته هر روز و ژله و بستنی و ... میخری و یه دوری می زنی.

خیلی دوست داری با بچه ها بازی کنی و تنهایی کلافه میشی.همیشه رفتن خونه ژیناو ژابیز رو دوست داری و علاقه نشون میدی.

خیلی میخوامت عسلیقلبماچ.فقط خیلی دلم میخواد خونه خودمون زودتر آماه بشه تا تولد 2 سالگی تو رو اونجا بگیریم .هر چی خدا بخواد.ان شاالله

دیروز هم با رئیسم بحثم شد و به خاطر دیر آمدنم 3 روز مرخصی ساعتی برام رد کرد.اصلا درک نمی کنه یه خانم ، فاصله هر روزه 45 کیلومتری از خونه تا اداره، گیر نیومدن ماشین اول صبح،خستگی....

میگذره...این روزها هم میگذره

فعلا بامن حرف نزن

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مهدیه
8 اردیبهشت 93 13:26
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین