نیایش جوننیایش جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

دوستت دارم نیایش

مادرانه

1391/12/23 10:05
نویسنده : مامانی
250 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم،دختر گلم، دلم همیشه برات تنگهناراحت، از این که هر روز صبح باید از خواب ناز بیدار بشی تا بری خونه عزیز جون و من برم اداره  از تو شرمنده ام.با این که روزی یه بار میای پیشم تا شیر بخوری بازم دلم همیشه پیش توئه.پیش عزیز جون هستی خیالم راحته ولی دلتنگی .........دوستت دارم عزیزمماچ (دلنوشته های مامانی توی اداره برای نیایشم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سوری مامان زهره
23 اسفند 91 23:46
سلام موفق باشین

سلام عزیزم شما هم همین طور

مامان دکتر آرمان
26 اسفند 91 11:12
سلام خدا حفظش کنه کوچولوی نازتونو چرا عکس نذاشتین به وب پسرم دکتر آرمان سری بزنیدو نظر بدید ممنون میشم


سلام.ممنون عزیزم.فعلا نمیتونم عکس بگذارم.حتما ....ولی چرا نمیتونم وب پسرت رو ببینم .حتما آدرسش رو دوباره برام بنویس دوست دارم ببینم عزیزم